Niedawny wywiad z GamesIndustry.biz ujawnia fanom nowego horroru studia The Chinese Room Nadal budzi głębię więcej informacji o tym, jak powstała gra.
Dyrektor artystyczny i dyrektor kreatywny projektu John McCormack, zastępca dyrektora artystycznego Laura Dodds, główny projektant Rob McLachlan, dyrektor techniczny projektu Louis Larsson-De Wet oraz dyrektor ds. dźwięku Daan Hendriks spotkali się, aby podzielić się swoimi przemyśleniami na temat niecodziennej gry z perspektywy pierwszej osoby, której akcja rozgrywa się na platformie wiertniczej, która powoli staje się żywym organizmem.
„Zawsze staraliśmy się balansować między poczuciem dyskomfortu u gracza a znalezieniem idealnej równowagi, która nie przytłacza” – powiedział Hendricks.
PRZECZYTAJ TAKŻE Final Fantasy XIV może dodać 24-osobowe Savage Raids, mówi reżyser
„Nie jestem pewien, czy to znaleźliśmy, ale na pewno pamiętam, że we wcześniejszych wersjach Nadal budzi głębię było bardziej intensywnie. Kiedy miksowaliśmy grę, musiałem ją trochę ograniczyć, ponieważ były momenty, kiedy gra była tak głośna, że dosłownie bolały mnie uszy. Co w pewnym sensie mi się podobało, ponieważ pomyślałem: „Cóż, tak właśnie powinno się czuć”.
W grze nie ma walki ani broni, a gracze muszą po prostu badać swoje otoczenie, nie mając możliwości obrony przed przerażającymi istotami, które zdają się czaić na każdym kroku w postaci opętanych towarzyszy załogi głównego bohatera.
PRZECZYTAJ TAKŻE Tekken 8 dodaje Lidię Sobieską jako nową postać DLC
„Wyobraźnia gracza jest niezwykle potężna, więc zapewnienie mu przestrzeni do kontemplacji było niezwykle ważne, ponieważ pozwoliło nadać grze odpowiednie tempo i dawać momenty refleksji” – powiedział Dodds.
„Masz ten byt, który wchodzi na pokład i jest czymś tak niepodważalnym” – mówi. „To zasadniczo zmienia nie tylko załogę, ale także samą platformę wiertniczą, a nawet pogodę wokół niej, wywierając swój wpływ w czasie” – wyjaśnił Larsson-De Wet.
Nadal budzi głębię jest dostępna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Gra wydana w czerwcu 2024 r. zebrała pozytywne recenzje za fabułę, atmosferę i projekt dźwiękowy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Twórcy Vampire Survivors podają aktualizację dotyczącą wydania na PlayStation
Źródło
Powiązany