To bardzo zaskakująca pomyłka dla firmy, która nadal znacznie lepiej zarządza innymi swoimi nieruchomościami.
Overwatch 2Jak wynika z nowych wywiadów z byłymi pracownikami Blizzarda, zawartość PvE może nigdy nie zostać opublikowana.
Kotaku podzielił się wynikami badań z kilkoma źródłami, które nazywają byłymi pracownikami Blizzarda. Programiści ci byli również całkowicie anonimowi.
Nie będziemy tutaj omawiać historii zawartości PvE, ale źródła te podają, że decyzja o wycięciu trybu Hero, czyli dużej kampanii narracyjnej obiecanej przez twórców, została podjęta już w grudniu 2022 roku.
Szefowie studia nie chcieli całkowicie anulować PvE, w taki sam sposób, w jaki szeregowi pracownicy chcieli dalej pracować nad zawartością. Wydaje się, że głównym problemem był straszny błąd wielu twórców gier: przesunięcie zakresu.
Kierownictwo Blizzarda najwyraźniej powiedziało pracownikom, że studio musi się podwoić, aby sprostać wymaganiom związanym zarówno z realizacją tej kampanii narracyjnej, jak i utrzymaniem tytułu usługi online dla wielu graczy, z którego franczyza jest najbardziej znana. Wygląda na to, że Blizzard powinien był podjąć decyzję o natychmiastowym anulowaniu projektu, odpowiednim rozwoju swojego studia lub współpracy z innym studiem przy realizacji tej kampanii.
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Gdzie znaleźć wszystkie ukryte kaktuary | Ch. 6 Przewodnik
Zamiast tego źródła te podają, że Blizzard pozwolił, aby plany kampanii narracyjnej zablokowały prace rozwojowe studia. Pierwotne plany zakładały trzy misje ukazujące się co 18 miesięcy. W tej chwili programiści Blizzarda pracowali nad wieloma misjami, większość z nich była niekompletna i wszystkie były na różnym etapie ukończenia.
Oczywiście nad tymi misjami należało pracować pojedynczo, ale problemy związane z rozwojem są głębsze. Personelowi kazano stale dopracowywać swoją pracę, aby spełnić wymagania kierownictwa zwanego „Jakością Blizzarda”.
Cytując źródło:
CZYTAJ TAKŻE Final Fantasy 7 Rebirth: Jak zdobyć złoty puchar | Trofeum Hall of Famer
„[Blizzard Quality] jest uzasadnieniem, aby w zasadzie wkurzać się i powtarzać w kółko tę samą pracę. Jakiś dyrektor pyta: „Hm, ale czy jest to jakość Blizzarda?” Zawsze to przywództwo lub reżyserzy gry decydują, że muszą spędzić dodatkowy czas. Szczerze mówiąc, gdyby mogli podjąć jakąkolwiek decyzję, gra zostałaby wydana wiele lat temu.
Jeśli chodzi o tę chwilę, w ramach Microsoft Gaming firma Activision wezwała do zwolnienia kilku pracowników Overwatch zespołu, wśród innych zespołów w swojej firmie. Kotaku wysuwa hipotezę, że jest to oznaka niskiego zaufania ze strony Microsoftu Overwatch 2 PvE. Pamiętajmy jednak, że Microsoft ujawnił, że Activision zdecydowało się na te zwolnienia już kilka miesięcy temu. Ich brak interwencji może stanowić część ustaleń dotyczących zatwierdzenia transakcji; zapewniając Activision pewien stopień niezależności w podejmowaniu decyzji.
CZYTAJ TAKŻE Plotka: Sega naprawdę planuje wydanie nowego myśliwca Virtua
Niezależnie od tego, w jakim stopniu za zwolnienia odpowiada Activision czy Microsoft, wynik jest ten sam. Blizzard nie ma wystarczającej liczby pracowników, aby spełnić obietnicę Overwatch 2 treści i może nie wystarczyć, aby utrzymać grę w dobrym stanie.
To bardzo zaskakująca sytuacja, ponieważ Blizzard zarządza innymi dużymi franczyzami, takimi jak Diablo 4, o wiele lepiej w tym momencie. Jeśli Phil Spencer będzie mógł interweniować w bardziej bezpośredni sposób, aby skierować ten tytuł na właściwe tory, zdecydowanie powinien podjąć twarde decyzje. Kierownictwo Blizzarda wydaje się obecnie powściągliwe.
Powiązany