Nowe studio, takie jak S-GAME, nie może sobie pozwolić na opowiedzenie się po którejś ze stron w 2024 roku.
Ostrze widmo zeroDeweloper gry S-GAME zdementował pogłoski o odrzuceniu konsoli Xbox.
S-GAME odpowiadało na historię, która rozprzestrzeniła się w weekend z ChinaJoy 2024. Jak donosi Insider Gaming, brazylijski serwis informacyjny rzekomo przeprowadził wywiad z pracownikiem S-GAME. Kiedy pracownik został zapytany, czy Ostrze widmo zero mogłaby trafić na Xboksa, pracownik rzekomo odpowiedział, że „Nikt nie potrzebuje tej platformy”.
Chociaż ta odpowiedź była z pewnością zapalna, było zbyt wiele szczegółów, które powinny były wzbudzić wątpliwości co do jej wiarygodności. Między innymi, brazylijska agencja informacyjna nie miała nazwiska domniemanego pracownika, a media, które o tym informowały, polegały na tłumaczeniu fana, bez weryfikacji, czy tłumaczenie było dokładne. Inne media nie były w stanie zweryfikować, czy to w ogóle miało miejsce.
Ten Ostrze widmo zero Na koncie na Twitterze pojawiło się następujące oświadczenie:
„Ostatnio zauważyliśmy, że niektóre media twierdziły, że przeprowadziły wywiad z anonimowym deweloperem z S-GAME w Chinajoy, który najwyraźniej złożył pewne oświadczenia dotyczące platform wydania i strategii dla Phantom Blade Zero.
PRZECZYTAJ TAKŻE ROMHackingNet zamyka się, prawdopodobnie z powodu wewnętrznego sporu
Chcemy wyjaśnić, że te twierdzenia nie odzwierciedlają wartości ani kultury S-GAME, ponieważ wierzymy w udostępnianie naszej gry wszystkim i nie wykluczyliśmy żadnych platform dla Phantom Blade Zero. Ciężko pracujemy zarówno nad rozwojem, jak i nad publikacją, aby zapewnić, że jak najwięcej graczy będzie mogło cieszyć się naszą grą w momencie premiery i w przyszłości.
Nasz zespół nie może się doczekać, aby wkrótce podzielić się z wami kolejnymi aktualnościami z rozwoju i z radością zaprezentujemy naszą światową premierę demonstracyjną na Gamescomie w tym miesiącu!”
Co ciekawe, na to oświadczenie odpowiedział menedżer społeczności Palworld, Bucky:
„To zupełne szaleństwo, że jakaś redakcja napisała po prostu: »Rozmawialiśmy z anonimowym deweloperem na jednych z największych targów gier na świecie i powiedział, że Xbox jest zły« – to wystarczyło, aby przekonać tak wiele osób.
Żadnego nagrania, żadnych zdjęć, żadnych nazwisk.”
Sony z pewnością słynie z tego, że przez lata zapewniało wyłączność stronom trzecim. Kiedy PlayStation wystartowało, przekonali deweloperów, takich jak Namco, aby stworzyli swoje gry arcade jak Wyścig grzbietowy I Tekken na niestandardowym sprzęcie, aby ułatwić łatwe porty na PlayStation. W innych przypadkach podpisali umowy wydawnicze, takie jak umowa, którą zawarli z Naughty Dog i Universal Interactive Zniszcz Bandicoota.
Obecnie nadal mogą zawierać umowy wydawnicze, tak jak to miało miejsce w przypadku Shift Up Ostrze Gwiezdne. Ale generalnie studia gier są motywowane do wydawania swoich gier na większej liczbie platform, a nie mniejszej. Gdyby Square Enix musiało wybrać jedną konsolę, ponieważ jej rozwój był niemożliwie drogi, Final Fantasy VII w przypadku konsol PlayStation, Sega Saturn i Nintendo 64 obecnie panują takie warunki, że tanie jest wyprodukowanie gry, która od początku będzie wieloplatformowa.
PRZECZYTAJ TAKŻE Final Fantasy XIV Patch 7.05 dodaje Savage Raids, zmiany w zadaniach
Ponadto gry są obecnie silniejsze, gdy są dostępne na większej liczbie platform, a nie mniejszej. Największe gry dzisiaj, od Fortnite Do Minecraft Do Wezwanie do służbymożna w nie grać na każdej platformie, na której działają, w tym na urządzeniach mobilnych.
Bezecnie, Nurkowie piekielni 2 był przełomowym hitem Sony pod koniec zeszłego roku, ale liczba graczy gwałtownie spadła, gdy Sony wprowadziło ograniczenia blokowania regionu dla gry na PC. Następnie Square Enix poinformowało, że gra ekskluzywna dla PlayStation 5 Final Fantasy VII Odrodzenie nie spełniły ich oczekiwań sprzedażowych.
Jeśli duże, odnoszące sukcesy firmy odczuwają presję, by działać na wielu platformach, o ile większa jest ta presja dla nowych firm zajmujących się grami, takich jak S-GAME? Ich brak możliwości wydania Ostrze widmo zero na większą liczbę platform nie oznacza, że nie ma takiej możliwości, oznacza tylko, że podjęli najlepszą decyzję, biorąc pod uwagę to, co mają.
PRZECZYTAJ TAKŻE Plotka: Port Stellar Blade na PC i nowa zawartość są w przygotowaniu
Ostrze widmo zero z pewnością będzie większa, jeśli S-GAME uda się ją globalnie wydać na wielu platformach. Opóźniona premiera na większej liczbie platform będzie nadal lepsza niż niepróbowanie. Może to wydawać się sprzeczne, ale jeśli posiadacze Xboksów (i fani Nintendo również, bo czemu nie?) chcą, aby ta gra trafiła na ich platformę, powinni mieć nadzieję, że odniesie sukces na PlayStation 5 i PC, gdy zostanie wydana.