Można śmiało powiedzieć, że XDefiant będzie miał udany rok premiery.
Ubisoft ma dobrą wiadomość dla fanów XDNiewierny w ich ostatnim komunikacie finansowym.
Jak podaje Insider Gaming, firma uznała uruchomienie usługi na żywo za ogromny sukces. To jeden z powodów, dla których firma osiągnęła przychód w wysokości 316,5 mln USD w pierwszym kwartale 2024 r., co stanowi wzrost o 5,5% od zakładanego celu i o 8,3% od ubiegłorocznego.
Dyrektor generalny i współzałożyciel Yves Guillemot został faktycznie nazwany XDNiewierny najpierw w początkowym oświadczeniu w ich komunikacie prasowym. Powiedział:
„Na selektywnym rynku zanotowaliśmy solidny początek roku, osiągając rezerwacje netto powyżej zakładanego poziomu, co potwierdza, że jesteśmy na dobrej drodze.
W tym kwartale mieliśmy okazję szczególnie docenić premierę XDefiant, co jest obiecującym początkiem, ponieważ stale powiększamy grono odbiorców i planujemy kwartalny harmonogram treści, który pozwoli nam z czasem mocno ugruntować pozycję gry”.
PRZECZYTAJ TAKŻE Cities Skylines 2 wprowadza gruntowne zmiany w gospodarce dzięki nowej, ogromnej łatce
Następnie Ubisoft podał szczegółowy opis tego, jak XDNiewierny Wypuszczenie na rynek się powiodło.
„XDefiant uruchomił swój sezon 0 21 maja i ma obiecujący start. Gra, która znalazła się na szczycie list oglądalności, zdobyła ponad 10 milionów graczy w ciągu pierwszych dwóch tygodni, a gracze chwalili ekscytującą, szybką rozgrywkę i różnorodność map.
Od premiery dodano dwa dodatkowe tryby gry: Team Death Match (na żądanie) i Capture The Flag. Gra przewyższyła oczekiwania dzięki przejęciu i wysokim średnim przychodom na sesję dziennie.
Oprócz pierwszego kwartału, premiera pierwszego sezonu 2 lipca oznaczała początek kwartalnego harmonogramu aktualizacji treści gry, który wprowadzi dodatkowe frakcje inspirowane kultowymi franczyzami Ubisoftu, mapy, broń i tryby gry, a także będzie stopniowo wdrażał nowe funkcje angażujące graczy.
PRZECZYTAJ TAKŻE Zenless Zone Zero będzie miał mniejszy skład startowy niż Genshin
Ubisoft również miał pozytywne rzeczy do powiedzenia na temat Rainbow Six Siege, Assassin’s Creed, Załogai nawet Czaszka i kości. Dla tych z Was, którzy są ciekawi, oto co Ubisoft powiedział o wydaniu w lutym:
„Skull and Bones™ Sezon 2, Chorus of Havoc, został wydany 28 maja, przynosząc ulepszenia do formuły gry końcowej. Zaangażowanie i ARPU nadal dobrze sobie radzą, napędzane przez nowy karnet bojowy i ekskluzywny pakiet marki Hellfest”.
Choć trudno w to uwierzyć, biorąc pod uwagę słabe przyjęcie przez krytyków i fanów, w obecnym klimacie biznesowym, gdyby gra radziła sobie naprawdę źle, z pewnością zostałaby wycofana, a nawet doszłoby do zwolnień i zamknięć studiów. W tym roku widzieliśmy znacznie więcej popularnych studiów, które stanęły w obliczu zwolnień, po tym, jak stworzyły tytuły sprzedające się na konsolach.
PRZECZYTAJ TAKŻE Ogromna Księga Wiedzy o Pierścieniu Eldena zostanie wydana w 2025 roku
Ale potem wielu fanów najwyraźniej też tak myślało XDNiewierny jest już gotowe, gdy początkowe zainteresowanie nieco osłabło. Być może musimy przyznać, że model usługi na żywo jest bardziej udany w przypadku większej liczby tytułów, niż mu przyznajemy, i być może wymaga to dalszych badań nad tym, co dzieje się z bazami graczy tych gier.
W każdym razie to dobra wiadomość dla XDNiewiernyi jesteśmy pewni, że tytuł ten będzie miał udany rok premiery.
Powiązany