W związku z nadchodzącą grą RPG inspirowaną steampunkiem, szum zaczyna nabierać oczko lub dwa Powstanie stali. Przed planowaną premierą gry na 8 września, twórcy Spiders podzielili się kilkoma szczegółami na temat XVIII-wiecznej przygody, w szczególności skupili się na Steelrising bohater Egida.
W nowym poście na blogu PlayStation, dyrektor generalna Spiders, Jehanne Rousseau, rzuciła nieco światła na proces tworzenia postaci stojący za mechanicznym cudem Aegis, który jest unikalnie zaprojektowanym automatem, nad którym gracze przejmują kontrolę w grze. Główna praca Aegis w Steelrising ma chronić królową Marię Antoninę przed najeźdźcami ze strony mechanicznego króla Ludwika XVI i jego armii maszyn.
Rousseau dzieli się na blogu wieloma interesującymi szczegółami na temat „tancerki automatycznej” Aegis, w tym faktem, że w rzeczywistości miała na imię Ada.
Pierwotnie nasz automat nazywał się Ada, w podwójnym nawiązaniu nie tylko do idei stworzenia, w której Ada była naszym Adamem, ale także w odniesieniu do Ady Lovelace, pierwszego programisty w historii. Z biegiem czasu i wraz z rozwojem naszego wszechświata i zakotwiczeniem go w rewolucji francuskiej, Ada stała się Egidą, tym razem w odniesieniu do egidy, tarczy, którą Atena dzierży, by chronić Zeusa.
Jehanne Rousseau, dyrektor generalny, Spiders
Statystyki ujawniają w poście, że Aegis ma 9 różnych rodzajów broni i był wcześniej zatrudniony jako tancerz na dworze, prawdopodobnie przed przełączeniem go w tryb ochroniarza. Rousseau potwierdza również nieco więcej na temat mechaniki gry i tego, jak projekt Aegis jako grywalnej maszyny jest w rzeczywistości integralną częścią stylu gry.
Jeszcze zanim zdecydowaliśmy, że Steelrising odbędzie się w XVIII wieku, wyobraziliśmy sobie protagonistę automatu. Rzeczywiście, możliwości oferowane przez maszynę, zdolną do odbudowywania się do woli lub ulepszania swojej mechaniki w miarę postępu, wydawały się dobrze pasować do zorientowanej na działanie gry „duszopodobnej”, w której śmierć jest integralną częścią krzywej uczenia się.
Jehanne Rousseau, dyrektor generalny, Spiders
W poście znajduje się również kilka nagrań wideo z opcji dostosowywania postaci, jakie gracze będą mieli dla Aegis. Chociaż jej ciało i broń są oczywiście częścią jej wbudowanej inżynierii, gracze będą mogli dostosować kolory i style jej peruki, rysy twarzy i materiał jej ciała. Aby poznać wszystkie szczegóły, możesz udać się na blog PlayStation, aby zagłębić się we wszystkie rzeczy związane z Aegis.
Powstanie stali ukaże się 8 września i będzie dostępny na Xbox Series X, Xbox Series S, PlayStation 5 i PC za pośrednictwem Steam, GOG i Epic Store.
Źródło