Czterech agentów widzi duże zmiany w tej aktualizacji.
Wycenianie gracze zauważą pewne zmiany, gdy zalogują się dzisiaj do gry. Łatka 5.07 już tu jest, a wraz z nią kilka osłabień i wzmocnień dla czterech popularnych agentów, a także kilka poważnych zmian na mapie Złamania.
Skye, KAY/O, Reyna i Yoru to cztery postacie, które tym razem doznają pewnych zmian, a Riot jest zdeterminowany, aby ulepszyć Duelists, aby lepiej radzić sobie ze scenariuszami jeden na jednego. Zespół programistów chce również ulepszyć Initiators w sytuacjach gry zespołowej, otwierając graczy na więcej możliwości.
Umiejętność Leer Reyny nie będzie już miała ograniczenia zasięgu, a opóźnienie zdjęcia z bliskiej odległości, nakręcanie i czas trwania zostały znacznie zmniejszone. Flash Yoru doczekał się kilku aktualizacji graficznych, a Blindside będzie trwał dłużej. W przypadku KAY/O rzucanie z góry spowoduje wyzwolenie dłuższego błysku, natomiast rzucenie z dołu spowoduje skrócenie czasu trwania błysku. Przewodnie Światło Nieba nie może już zostać zniszczone przez wrogów, dzięki czemu lepiej nadaje się do gry zespołowej.
Riot wydał oświadczenie w sprawie zmian. „Te zmiany mają na celu zwiększenie całkowitej wydajności gry zespołowej Skye i KAY/O, gdy koordynują gry z kolegami z drużyny. Jeśli chodzi o Pojedynków ze zdolnością błyskową, wielu z nich zostało zdeklasowanych przez niektórych naszych Inicjatorów, jeśli chodzi o generowanie dla siebie zabójstw za pomocą błysków.”
Zobacz pełne informacje o aktualizacji 5.07 poniżej. Jeśli chcesz zobaczyć zmiany wprowadzone na mapie Fracture wizualnie, sprawdź zdjęcia zamieszczone na oficjalnej stronie internetowej.
Zmiany agenta
Skye
- PROWADZĄCE ŚWIATŁO (E) Zmieniono paradygmat skalowania błysków
- Maksymalny czas trwania błysku Naprowadzającego Światła Skye teraz skaluje się z 1 s do 2,25 s w ciągu 0,75 s ładowania po użyciu
- Światło przewodnie nie może już zostać wystrzelone i zniszczone
- Dodano nowe efekty wizualne, interfejs użytkownika i dźwięki, aby przekazać nową intencję rozgrywki
- Opóźnienie zdejmowania ekwipunku ze światła przewodniego zwiększone 0,75 s >>> 0,85 s
KAY/O
- BŁYSK/NAPĘD (Q)
- Podręczny (kliknij prawym przyciskiem myszy) maksymalny czas trwania flashbanga zmniejszony o 2s>>>1,25s
- Zwiększono maksymalny czas trwania flashbanga (kliknij lewym przyciskiem myszy) o 2 s>>> 2,25 s
- Opóźnienie zdemontowania obu błysków zostało zwiększone o 0,6 s >>> 0,85 s
Reyna
- PUSTY (C)
- Zmniejszono nakręcanie efektu krótkowzroczności o 0,6 s >>> 0,4 s
- Usunięto ograniczenie zasięgu na Leer
- Zmniejszono opóźnienie pozbycia się wyposażenia z bliskiej odległości: 0,7 >>> 0,5
- Czas trwania zmniejszony 2.6s >>> 2.0s
Joru
- BLINDSIDE (Q) zwiększono czas trwania 1,5 s >> 1,75 s
- Aktualizacje wizualne Flash
- Wizualizacje 3P dla rozbłyskujących wrogów i sojuszników są teraz renderowane za głową gracza w momencie, gdy rozbłysk zaczyna zanikać. Powinno to wyraźniej wskazywać, czy gracze są w pełni sflashowani lub czy flesz zaczął zanikać.
- Wizualizacje 1P po pełnym flashowaniu teraz kurczą się w miarę upływu czasu, aby lepiej wskazywać, kiedy pełny flash dobiegnie końca i rozpocznie się zanikanie flasha.
- Zwiększono czas przyznawania asyst przy błyskach, krótkowzroczności i wstrząśnieniach mózgu z 1 >>> 3 sekund po tym, jak debuff zaczyna zanikać.
- Czuliśmy, że okres asysty w przypadku tych osłabień nie odzwierciedlał ich rzeczywistego czasu trwania, i chcemy się upewnić, że wspierający gracze są częściej rozpoznawani i nagradzani za tworzenie sytuacji, z których korzystają ich koledzy z drużyny.
Zmiany mapy złamań
Fracture otrzyma sporo zmian jakości życia wraz z większymi aktualizacjami Dish/A Drop i A Ropes. Przejdę w kolejności od drobnych do poważnych zmian.
- Arkada – Otwarto tutaj schowek, aby ułatwić stronie atakującej trzymanie się przeciwko agresji obrońców z obu kierunków.
Aktualizacje postępów
- Można teraz oznaczać ulubione w kolekcji: te ulubione pozostaną na twoim koncie, dopóki ich nie zmienisz, i pozwolą ci odfiltrować elementy, które najlepiej reprezentują twój styl.
- Skórki broni
- Karty gracza
- Spraye
- Kumple od broni
- Granice na poziomie konta
- Dodano możliwość wyposażenia „Losowego ulubionego” dla każdego typu broni
- Wyposażenie tej konkretnej broni sprawi, że w każdej grze, w którą grasz, otrzymasz losowo jedną ze swoich ulubionych broni (wraz z jednym z posiadanych wariantów) za każdym razem, gdy dołączysz do meczu.
- Dodano możliwość filtrowania swojej kolekcji
- Skórki broni
- Ulubione / Nie Ulubione
- Posiadane / Nie posiadane
- Schody
- Karty graczy, graffiti, kumple od broni, granice poziomów
- Ulubione / Nie Ulubione
- Posiadane / Nie posiadane
- Skórki broni
Poprawki błędów
Agenci
- Naprawiono problem polegający na tym, że NULL/CMD KAY/O wyłączał wieżyczkę Killjoya, jeśli wieżyczka została trafiona impulsem, ale Killjoy nie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wieżyczka Killjoya strzelała prosto do przodu po wystrzeleniu do wroga, a następnie utracie go z oczu
- Naprawiono błąd, który powodował, że wieżyczka Killjoya strzelała bez celu po przejściu do trybu online, jeśli była wyłączona podczas strzelania do celu
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Feniks nie włączał automatycznie broni pod koniec Run It Back
- Naprawiono Rolling Thunder Breacha pokazujący trafionych martwych wrogów w raporcie walki
- Naprawiono problem polegający na tym, że jeśli gracz został ogłuszony przez wiele źródeł, po zakończeniu pierwszego ogłuszenia całkowicie usuwał efekt ogłuszenia
Wycenianie jest dostępny do gry za darmo na PC. Wersja mobilna jest obecnie w fazie rozwoju.
Źródło