EA porzuca eksperymenty z Battlefield 2042.
Vince Zampella otwarcie przyznał, że Pole bitwy 2042 nie jest uważane za porażkę w EA.
W wywiadzie dla IGN, Zampella powiedział, że nie jest to „porażka gry”, nawet jeśli nie odniosła takiego sukcesu, jakiego się spodziewano. Zampella powiedział, że DICE „naprawdę poświęciło dużo czasu na naukę, jak ją dostosować i przywrócić do życia”.
Więc EA nie zapewniło nam przejrzystości, abyśmy mogli właściwie ocenić, czy oświadczenie Zampelli jest dokładne, czy nie. Wiemy, że EA powiedziało, że Pole bitwy 2042 nie spełniło oczekiwań sprzedażowych w rozmowie telefonicznej o wynikach firmy w lutym 2022 r. Ogłosili to kilka miesięcy po uruchomieniu w listopadzie 2021 r.
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
Wiemy również, że EA wstrzymała prace nad nowymi Pole bitwy games na rzecz dostosowania gry do ich zamierzeń i tego, co fani chcieli zobaczyć. Z tego powodu EA zobowiązało się nie rozpoczynać harmonogramu wydawniczego swoich sezonów, dopóki nie wdrożą tych poprawek.
Z tego powodu minął czerwiec 2022 r., zanim rozpoczęli sezon 1. Jak informowaliśmy, EA oświadczyło, że udało im się pomyślnie wykupić grę do listopada ubiegłego roku. Chociaż EA ma swobodę w formułowaniu opinii na ten temat, jak wiemy, wiele Pole bitwy społeczność graczy spadła Pole bitwy 2042 i jeszcze nie obejrzeli się za siebie. W związku z tym wielu graczy przyjęło teraz Team Jade Siły Deltaa niektórzy gracze uważają go za lepszy Pole bitwy.
Zampella jasno dał do zrozumienia, że „chcą, żeby było dobrze od samego początku”. Następnie wyjaśnił, dlaczego nie próbują Pole bitwy 2042Ponownie mapy dla 128 graczy:
„Tak, 128 graczy, czy to sprawiło, że było fajniej? Jakby… robienie liczby dla samej liczby nie ma sensu. Testujemy wszystko wokół tego, co jest najfajniejsze.
Więc jak powiedziałeś, mapy, gdy osiągną pewną skalę, stają się inne. To inna przestrzeń do gry i myślę, że trzeba projektować wokół tego. Więc projektujemy coś, co jest bardziej podobne do poprzednich Battlefieldów.
Wolałbym mieć ładne, gęste, naprawdę ładne, dobrze zaprojektowane przestrzenie do zabawy. Niektóre z nich są naprawdę dobre. Nie mogę się doczekać, aż zobaczysz niektóre z nich.”
Zampella podzielił się również swoją opinią na temat systemu specjalistów w grze:
„Więc nie było mnie tam w 2042. Nie wiem, jakie były powody, ale dla mnie to tak, jakby zespół spróbował czegoś nowego. Trzeba docenić ten wysiłek. Nie wszystkim się to podobało, ale trzeba było próbować. To nie zadziałało. To nie pasowało.
Specialist nie powróci. Klasy są więc w pewnym sensie rdzeniem Battlefield i do tego wracamy.”
Są one zgodne z twierdzeniami Zampelli, że następny Pole bitwy Wrócimy do podstaw.
O ile nam wiadomo, Pole bitwy 2042 mogło przynieść ogromne pieniądze EA. Mogło być bezpiecznie dochodowe i nadal nie spełnić oczekiwań. Ale EA widzi również szkody reputacyjne, jakie wyrządziła im ta premiera, i to właśnie stąd biorą się ich plany wielkiego rebootu franczyzy. Mamy nadzieję, że zrobili przynajmniej wystarczająco dużo rzeczy dobrze, aby stworzyć następną Pole bitwy coś w co chcemy zagrać, w dniu, w którym gra została faktycznie wydana.