Więc może AAAA jednak istnieje.
Ubisoft właśnie ogłosił, że Czaszka i kości trafia na platformę Steam.
Ubisoft zamieścił tę informację na Twitterze, ale strona gry na platformie Steam jest już aktywna, a jej premiera zaplanowana jest na 23 sierpnia 2024 r.
To z pewnością wiadomość, której nikt się nie spodziewał, biorąc pod uwagę góry negatywnych opinii, jakie otrzymała ta gra. Wieloletnie oczekiwanie na aktualizacje dotyczące postępów w tej grze to jedno. Ale raport Kotaku, w którym zarzucano złe zarządzanie i milion dolarów fiaska za kulisami rozwoju gry, skierował reputację tej gry w jednym kierunku.
A kiedy gra wyszła, otrzymała słabe recenzje, a wielu fanów również wyszło z niej z poczuciem niezadowolenia. Wiele skarg było spowodowanych postrzeganym brakiem treści i podobnym brakiem głębi w ogólnym projekcie gry. Gdybyś przeczytał, lub jak niektórzy z nas, napisał o tej grze, pomyślałbyś, że z pewnością już dawno by umarła.
PRZECZYTAJ TAKŻE Palworld rozpoczyna nową współpracę z Aniplex i Sony – Sony Music
Ale Ubisoft powiedział inaczej. W swoim najnowszym ogłoszeniu o zarobkach, przypisali Czaszka i kości wzdłuż XDNiepokorny I Rainbow Six Siege jako jeden z ich tytułów typu Games-as-a-service, który wygenerował 15% wzrostu. Ponadto, powiedzieli to o samej grze:
„Skull and Bones™ Sezon 2, Chorus of Havoc, został wydany 28 maja, przynosząc ulepszenia do formuły gry końcowej. Zaangażowanie i ARPU nadal dobrze sobie radzą, napędzane przez nowy karnet bojowy i ekskluzywny pakiet marki Hellfest”.
Więc nie przekręcajmy tego. Jeśli myślisz, że Ubisoft okłamałby fanów na temat Czaszka i kościaby ewentualnie oszukać graczy, żeby w to grali, nie byliby w stanie tego zrobić ze swoimi inwestorami. Powiedzieli Czaszka i kości radzi sobie dobrze, i to dlatego, że tak jest.
PRZECZYTAJ TAKŻE Modern Warfare 3: Wyjaśnienie trybu Arcade | Sezon 5
Wracając do wypowiedzi Ubisoftu skierowanej do inwestorów, ARPU to skrót od average revenue per user (średni przychód na użytkownika). Więc nawet jeśli Czaszka i kości stracili większość swoich graczy na starcie, udało im się zyskać lojalność graczy, którzy zostali. I zarabiają na nich wystarczająco dużo pieniędzy, że Ubisoft może nazwać to sukcesem.
Ale być może jest to nieodłączne od natury usługi na żywo, czego wielu graczy, którzy nie grają w tego typu gry, a może nawet niektóre media gier, nie rozumieją. Ta stale niska ocena MetaCritic prawdopodobnie nie odzwierciedla już tego, co Czaszka i kości jest w tym momencie. Gry z usługami na żywo nie muszą już mieć dobrej reputacji, aby odnieść sukces.
PRZECZYTAJ TAKŻE Plotka o Halo obalona: 343 Industries z całą pewnością nadal samodzielnie tworzy gry Halo
Minęły już miesiące od premiery i widzimy, że Czaszka i kości nie jest zamykany jak Capcom Eksopierwotny. Mimo negatywnego odbioru przetrwał on również skazaną na porażkę narrację, że Zgoda obecnie wisi u jego szyi. Ta oczekująca premiera na Steamie może nie doprowadzić do większego sukcesu, ale fakt, że zaszła już tak daleko, pokazuje, że Ubisoft odniósł zwycięstwo w pewnym stopniu, rzucając wyzwanie oczekiwaniom i pokonując wszystkich niedowiarków.
Powiązany