Przyjrzymy się, jaki był początkowy plan dla Kratosa.
Ostrzeżenie: w tym artykule znajdują się spoilery dotyczące God of War Ragnarok i God of War (2018).
Bóg wojny jest dość kultowym i ekskluzywnym produktem pierwszej firmy dla Sony. W tym momencie fani śledzą podróż Kratosa przez wiele generacji konsol. Ale ci z was, którzy śledzili historię z ostatnich dwóch części, mieli prawie inny los Kratosa. Ta wiadomość pochodzi od reżysera narracji z tyłu God of War RagnarokMatt Sophos, z którym rozmawiał OdMax. Podczas wywiadu Matt Sophos wspomniał, jak wyglądał wstępny projekt Kratosa God of War Ragnarok było dość znacząco różne w porównaniu z tym, z czym ostatecznie zdecydowało się studio.
Jeśli pamiętasz, był tam mural Bóg wojny I God of War Ragnarok przedstawiający upadek Kratosa. Najwyraźniej taki był plan na początku God of War Ragnarok. Najwyraźniej Kratos miał przegrać z Thorem na początku gry i wysłałoby go to do piekła. Ale nie można było kontynuować tej narracji bez Kratosa, więc podróż zwróciłaby się do Atreusa, który spędziłby ponad dwadzieścia lat walcząc w drodze do piekła i ratując Kratosa. Tak więc gracze zasadniczo mieliby ten ogromny skok w czasie w ramach kampanii stosunkowo wcześnie.
Jednak zespół spojrzał na projekt i poczuł, że Kratos umarł i wrócił wcześniej, więc nie byłby to wielki szok. Podobnie, nie było wystarczająco dużo emocjonalnego remisu, aby zobaczyć, jak Kratos umiera na początku gry. Wydaje się, że to był główny powód, dla którego twórcy zrezygnowali z tego pomysłu. Innym powodem, dla którego twórcy zdecydowali się pójść inną drogą z narracją, było to, że mogła pokazać, że losy postaci nie są przesądzone. Mogły istnieć malowidła ścienne lub przedstawienia tego, co miało się wydarzyć, ale ostateczna fabuła wybrana do gry dowiodła, że ludzie mogą przezwyciężyć to, co według większości było ich przeznaczeniem.
Oczywiście fani serii z niecierpliwością czekają na to, co studio zrobi dalej. Nie mamy żadnych oficjalnych szczegółów na temat nowego Bóg wojny tytuł będący w trakcie opracowywania lub fabuła spin-off, która skupiałaby się głównie na Atreusie. Niezależnie od tego, jaka będzie następna część, poprzeczka została ustawiona niewiarygodnie wysoko God of War Ragnaroka zapewnienie, że następna gra może osiągnąć ten sam poziom sukcesu, może być trudne.