Podczas prelekcji na konferencji Game Developers Conference 2024 w San Francisco, Pole Gwiazd główny projektant zadań Will Shen omówił zakończenie tytułu, wyjaśniając, że powstało ono z „konieczności i pilności”.
Rozmawiając o wielu wyzwaniach stojących przed ostatnim cyklem deweloperskim Bethesdy, Shen, który odszedł z firmy, podał kilka ciekawych szczegółów na temat tego, jak w pośpiechu, w ostatniej chwili, powstawało długie, końcowe zadanie.
„W końcu osiągnęliśmy taki etap projektu, że mogliśmy zagrać w całość [game]. Stało się bardzo jasne, że brakowało nam dużej końcowej lokalizacji, która miała powiązać historię w całość i zapewnić satysfakcjonującą nagrodę pełną akcji. Zajmowałem się zarówno wdrażaniem głównego zadania, jak i kierowaniem zespołem projektującym zadania, więc nie miałem absolutnie czasu. Cały zespół projektujący zadania był już przepełniony” – wyjaśnił Shen.
CZYTAJ TAKŻE Aktualizacja dotycząca wysyłki pakietów Baldur’s Gate 3 Deluxe Edition
Chwila Skyrim”Zespół programistów liczył około 100 osób, nad którymi pracowało ponad 500 osób Pole Gwiazd. Utrudniało to współpracę.
„Trudniej niż kiedykolwiek wiedzieć, kto co robi i komu należy raportować” – stwierdził Fallouta 76 główny projektant poziomów Daryl Brigner.
Kiedy wydawało się, że główne zadanie Starfielda nie dobiegło końca, Shen skontaktował się ze starszym projektantem poziomów, Stevem Cornetem. „Zdecydowanie był naszym przyciskiem paniki” – powiedział Shen.
Ostatnia łatka wprowadziła ponad 500 poprawek błędów i aktualizacji tytułu, w tym tryb fotograficzny i zaktualizowany interfejs użytkownika statku.
Pole Gwiazd jest obecnie dostępna do grania na PC i Xbox Series X/S. Pomimo utrzymujących się plotek osoba mająca dostęp do informacji poufnych potwierdziła, że gra nie jest rozwijana na PlayStation 5.