Najwyraźniej feudalna Japonia stanowiła dla deweloperów wyjątkowe wyzwanie
Cienie Assassin’s Creed borykał się z licznymi opóźnieniami. Jak na grę Creed, może to być dość frustrujące, ponieważ fani często są podekscytowani możliwością zagrania w kolejną część serii. Ubisoft ostatnio opóźnił grę o dodatkowe cztery tygodnie. Teraz wiemy dlaczego.
Jak udostępnili ludzie z IGN. Cienie Assassin’s Creed został opóźniony w celu dalszego dopracowania gry. Jednak to dopracowanie skupiało się niemal wyłącznie na jednym konkretnym aspekcie gry.
W rozmowie z IGN Charles Benoit, dyrektor gry, wyjaśnił, że zamiast wprowadzać duże zmiany, ostatnie opóźnienie skupiało się na dopracowaniu gry. Miało to na celu uczynienie gry bardziej wciągającą i poprawę balansu.
Jednym z kluczowych obszarów, w którym twórcy Ubisoftu ciężko pracowali, aby udoskonalić wrażenia gracza, jest niesławna mechanika parkour w grze. Feudalna Japonia stanowiła pod tym względem wyzwanie, ponieważ architektura jest wyjątkowo złożona. Oto co Bonoit miał do powiedzenia:
„Japońska architektura, dachy [are] niezwykle złożona… Prawdopodobnie najbardziej złożona rzecz, nad jaką kiedykolwiek pracowałem, jeśli porównamy ją z Odyssey i Syndicate.
Według Benoita głównym celem było zapewnienie, aby pomimo złożonej architektury parkour był gładki i płynny. Podobno jest to ulepszenie wprowadzone na podstawie opinii graczy.
To nie jedyna aktualizacja, jaką dzisiaj otrzymała seria Assasin's Creed. Nazwa kodowa Assasin's Creed HEXE po raz pierwszy ogłoszono w 2022 r. Oprócz kilku przypadkowych plotek, od tego czasu nie było o nim wzmianki. Aż do teraz. Jeśli jesteś jednym z fanów, którzy czekali na aktualizację, dowiedz się więcej tutaj.