Wszystko, co musisz wiedzieć o kontuzjach w Wildfrost.
Spis treści[Hide][Show]
Nie wpuszczaj wspaniałej sztuki mróz zwabić cię w fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Za tym uroczym urokiem kryje się bogaty rdzeń taktyczny, który jest bezlitośnie brutalny. Opuścisz gardę nawet na jeden obrót i prawdopodobnie zgasną światła. Uznalibyśmy Wildfrost za jedną z trudniejszych gier typu Roguelike Deckbuilder, które pojawiły się w najbliższym czasie.
Istnieje wiele sposobów, w jakie Wildfrost może pokrzyżować twoje plany, ale prawdopodobnie najwcześniej napotkasz system obrażeń. Tak się składa, że jest to jeden z najbardziej osłabiających systemów w grze, jeśli staniesz się trochę zbyt nieostrożny w bitwie. Zanurzmy się i zobaczmy, o co chodzi w tym interesującym systemie.
Więcej treści Wildfrost:
Ślimak włochaty | Co to jest Wildfrost | Nagi gnom | Przewodnik po ofiarach
Jak działają kontuzje
Obrażenia są potencjalnie trwałym osłabieniem twoich jednostek (przynajmniej trwałym w stosunku do pojedynczego biegu, nie przenoszą się, jeśli przegrasz). Występują, gdy Towarzysz ginie w walce. Uwaga, dotyczy to w szczególności Towarzyszy, a nie Clunkerów czy Summonów. Nie tylko to, obrażenia pojawią się w wyniku dowolnej formy śmierci – w tym poświęcenia. Jeśli twój Towarzysz umrze, zostaje ranny.
Negatywne skutki bycia kontuzjowanym są dość znaczne i od razu widoczne. Kiedy jesteś ranny, twoi towarzysze mają zmniejszony o połowę atak i HP. To czyni ich znacznie słabszymi w walce, a także sprawia, że są znacznie bardziej podatni na śmierć w przyszłych starciach. Może to być brutalne, jeśli masz stronnika, który jest przeznaczony do tankowania lub ma zdolności, które uruchamiają się po trafieniu. Naturalnie kontuzja uczyniłaby tych towarzyszy bezwartościowymi.
Obrażenia nie kumulują się, a wielokrotne obrażenia nie powodują usunięcia Towarzysza z talii.
Korzyści z urazów
Ponieważ jest to Wildfrost, istnieją pewne korzyści z obrażeń, chociaż są to przypadki marginalne. Dwa, które od razu przychodzą na myśl, to Chikichi i Egg. Poświęcony Chikichi przywołuje potężniejszą wersję samego siebie. Ta potężniejsza wersja nigdy nie pojawia się w Rannych. Ponieważ chcesz, aby Chikichi umarł, rozpoczęcie z połową HP znacznie ułatwia zabicie go.
Podobnie Jajo jest przeznaczone do śmierci, ponieważ po śmierci przywołuje potężnego stronnika. Umiera szybciej, gdy jest ranny.
Jak leczyć urazy
Oczywiście w większości przypadków chcesz usunąć kontuzje. Jest to łatwe do zrobienia w praktyce, ale trudne do wykonania w rzeczywistości. Obrażenia są leczone tylko wtedy, gdy Towarzysz przeżyje całą bitwę. To wszystko, nie umierasz, wracasz ze wszystkimi swoimi statystykami.
Można to osiągnąć na dwa sposoby. Możesz trzymać je w swojej talii i ostrożnie z nich korzystać. W ten sposób nie tracisz cennej części swojej talii, po prostu musisz zaakceptować, że jest mniej użyteczna i że musisz być ostrożny.
Inną opcją byłoby usunięcie tego Towarzysza ze swojej talii i umieszczenie go w Rezerwach. Nadal będą się leczyć po następnej bitwie i nie ma możliwości, aby ponownie zginęli. Wadą tego jest to, że jesteś Companion down. Możesz to obejść, mając zapasowych Towarzyszy w rezerwie, aby wypełnić tę lukę.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Wildfrost. Zapoznaj się z naszymi przewodnikami, listami i solucjami, aby uzyskać więcej treści Wildfrost.