Spis treści[Hide][Show]
mróz dużo dzieje się pod maską. Z dwoma torami, 12 potencjalnymi gośćmi na planszy, pełną talią kart, a później losowymi urokami, sprawy mogą się bardzo szybko zapełnić. Dorzuć do tego różne symbole i dolegliwości statusowe i miej przepis na katastrofę. To przeładowanie informacjami będzie cię często zabijać w tej grze.
Na szczęście dolegliwości i symbole nie są trudne do zrozumienia w próżni, i właśnie tutaj wkracza ten przewodnik. Zamierzamy rozbić każdy status i jak wpłyną one na twoją grę w Wildfrost. Każda dolegliwość może być użyta przez ciebie i przeciwko tobie, więc kochaj je i nienawidź. To jedyna droga.
Więcej treści Wildfrost:
Ślimak włochaty | Co to jest Wildfrost | Nagi gnom | Przewodnik po ofiarach
Blok
Rozpoczęcie naszego postępowania jest najbardziej irytującym ze wszystkich efektów w Wildfrost. Blok jest boleśnie trudny do zastosowania w twoim zespole. Nie tylko może to być losowe, ale efekt pojawia się również na dość słabych Towarzyszach spoza bramy. Wrogowie jednak to uwielbiają, a ty w rezultacie znienawidzisz to.
Blok ignoruje wszystkie przypadki obrażeń, a następnie wartość Bloku jest zmniejszana o 1. Nie ma znaczenia, jak mocno uderzysz ani jaką formę obrażeń zadasz, łamiesz pojedynczy blok. To staje się irytujące, gdy musisz walczyć z pewnymi spotkaniami, w których wrogowie mogą podskoczyć z 5, a nawet 12 blokami. W chwili pisania nie ma sposobu na ominięcie Bloku – wystarczy uderzyć w nie głową, aż w końcu się złamią.
Bom
Bom to jeden z najsilniejszych efektów w Wildfrost. Jak wkrótce się przekonasz, większość efektów jest tymczasowa. Bom to stałe wzmocnienie dla drużyny, która go stosuje. Mało tego, przez cały nasz czas w Wildfrost nigdy nie widzieliśmy wroga (którego możemy sobie przypomnieć), który miałby dostęp do tej umiejętności.
Bom działa tak, że za każdego Boma na wrogu twoje obrażenia są zwiększone o 1. To nigdy nie działa, więc funkcjonalnie działa jako potężne wzmocnienie obrażeń zadawanych przez twoją drużynę. Bom jest wybitny i potrafi zamienić słabą drużynę w poważnie groźną. Jeśli masz silny zespół? Prawdopodobnie wygrasz z wystarczająco dobrym silnikiem Bom.
Demonizować
Demonizacja jest jednym z bardziej powszechnych efektów w Wildfrost i pojawi się zarówno na twoich kartach, jak iw puli efektów twojego wroga. Demonizacja podwaja następną instancję obrażeń. Wiele ładunków Demonizacji pozwala wielokrotnym trafieniom zadać podwójne obrażenia.
Demonizacja jest przerażająca, gdy jest używana przeciwko tobie, ale niesamowita, gdy jest używana przeciwko twoim wrogom. Podobnie jak Bom, Demonizacja może znacznie zwiększyć twoje obrażenia. W przeciwieństwie do Boma, Demonizacja nie wzmocni twoich słabych Towarzyszy ze względu na charakter podwajania. Mimo to Demonizacja jest powszechnym efektem, z którym odnieśliśmy wielki sukces. Zalecamy uruchamianie Goat Statue za każdym razem, gdy masz szansę na najlepszą aplikację.
Mróz
Frost jest jednocześnie koszmarem i ratunkiem. Frost zmniejsza następny atak celu o wartość Frost. Może to nawet doprowadzić cię do negatywów, chociaż nie wyleczy to wrogów (na szczęście). Mróz nie jest tak powszechny w Wildfrost – przynajmniej nie dla ciebie. Możemy przypomnieć sobie może 2 przedmioty, które go nakładają, i nie od razu przychodzą nam na myśl Towarzysze.
Nie oznacza to jednak, że jest źle. Potężne przedmioty, takie jak Frost Bloom, mogą w mgnieniu oka zamienić porażkę w zwycięstwo. Mróz jest szczególnie dobry przeciwko wrogom z Szałem, ponieważ efekt Mrozu będzie trwał dla wszystkich trafień w łańcuchu Szału – nie tylko pierwszego zamachu. Nie jest to intuicyjna interakcja, ale zawsze należy o niej pamiętać.
Mgła
Zamglenie jest bardzo rzadkie w wielkim schemacie, ponieważ jest głupio potężne, ilekroć cokolwiek ma do niego dostęp. Działanie Haze polega na tym, że po zastosowaniu Haze następny atak wyceluje w twoją drużynę. Ten efekt pojawia się tylko w kilku starciach w późnej fazie gry w Wildfrost, ale zakończy biegi, jeśli się na to nie przygotujesz.
Co więcej, każda karta Haze, do której masz dostęp, ma ogromne wady. Na przykład jedyny towarzysz powoli zabija twoją drużynę dla efektu. Jeden z przedmiotów jest Bezcelowy, więc masz nad nim ograniczoną kontrolę. W rezultacie rzadko wprowadzamy Zamglenie do naszych talii, ale zawsze planujemy uciszyć naszych przeciwników.
Atrament
Mówiąc o tym, właśnie w tym miejscu do gry wchodzi Ink. Atrament to efekt, który w dużej mierze istnieje po twojej stronie. Jest również bardzo skuteczny w przypadku bardzo specyficznych zagrożeń. Sposób działania Ink polega na tym, że wszelkie efekty tekstowe są usuwane, dopóki atrament się nie skończy. To zmienia grę, ponieważ tekst na kartach jest tym, co sprawia, że większość wrogów jest groźna.
Na przykład Makoko zyskuje +1 atak co turę i atakuje co turę. Ten wzrost mocy może szybko wymknąć się spod kontroli. Rzuć na niego Atramentem, a pozostanie przy ataku 0, dopóki nie przestanie. Ponieważ atak 0 nadal jest trafieniem, możesz użyć Zębów lub Smackback, aby ukarać go za to, że ośmielił się cię uderzyć.
Na marginesie, wiele najpotężniejszych efektów w Wildfrost jest powiązanych ze stronnikami o złych statystykach. Atrament okalecza tych wrogów. Możesz pomyśleć, że Snow jest lepszym wyborem, ale omówimy to, kiedy do tego dojdziemy.
przepalenie
Overburn jest absurdalnie potężny, ale wymaga sporego poświęcenia, aby go wykonać. Overburn powoduje, że wrogowie otrzymują obrażenia o wartości Overburn, gdy wartość Overburn jest równa lub przekracza ich obecne HP. Nie tylko to, eksplodują, a wszystko w ich rzędzie również otrzymuje obrażenia od Overburn.
Podpalenie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zabijanie grup wrogów. Jeśli uda ci się podpalić kogoś za pomocą Ognia, możesz eksplodować łańcuchowo całe fale wrogów. Jest tak wiele sposobów na kumulowanie Overburn i uważamy, że Overburn jest bardziej wartościowy niż rzeczywiste statystyki Ataku.
Zwróć uwagę, że Blok całkowicie eliminuje Overburn, ponieważ Overburn nie tylko odrzuca tylko jeden punkt Bloku, ale cały stos Overburn jest później usuwany. Chcielibyśmy, aby Overburn był używany jako twarda kontr do zablokowania, ale niestety tak nie jest w chwili pisania tego tekstu.
Powłoka
Skorupa to efekt, który może wymknąć się spod kontroli i sprawia, że niektórzy wrogowie są o wiele bardziej niebezpieczni, niż mają prawo być. Shell to drugi pasek zdrowia, który należy usunąć, zanim będzie można zabić wroga. Jest to niezwykle cenne po twojej stronie i irytujące dla twoich przeciwników.
Shell jest łatwiej dostępną, ale słabszą formą Blocka. Kilku Towarzyszy wchodzi w interakcję z mechaniką, przy czym Kernel i Chompom to dwaj najwięksi. W szczególności Chompom może skalować się do absurdalnych wysokości. Potężny sposób na zwiększenie przeżywalności drużyny.
Grzyb
Grzyb to koszmarne paliwo i coś, co można wykorzystać do świetnego efektu, gdy już się go zbuduje. Grzyb jest efektem trucizny. W każdej turze cel dotknięty Grzybem otrzyma obrażenia równe wartości Grzyba, a następnie wartość ta zostanie zmniejszona o 1. Jest to jeden z niewielu sposobów zadawania obrażeń poza aktywacją Towarzyszy.
Grzyb może zakończyć biegi, jeśli znajdziesz się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie i nie ma sposobu, aby go usunąć po zastosowaniu – cóż, nie bez Przywołania. Jeśli jednak użyjesz Shrooma przeciwko swoim wrogom, znajdziesz efekt, który jest dobrze wspierany. Nie tylko masz dostęp do szerokiej gamy Towarzyszy, którzy mogą używać Grzyba, ale także kilka potężnych Przedmiotów ORAZ Clunkerów, które sprawiają, że Grzyb jest znacznie bardziej niebezpieczny.
Istnieją nawet sposoby, aby zamienić Shroom w rozprzestrzeniającą się, niekończącą się plagę, która powoli toruje sobie drogę przez każdego wroga na twojej drodze. Jeden z naszych ulubionych.
Śnieg
Śnieg to pierwszy efekt, do którego będziesz mieć dostęp. Nie tylko Snoof – twój pierwszy zwierzak – ma do niego dostęp, ale jednym z twoich pierwszych przedmiotów jest Snow Stick. Śnieg zamraża Licznik wroga i wszystkie jego Reakcje. Jest to bardzo potężne, ponieważ działa jak ogłuszenie z braku lepszego słowa.
Śnieg będzie używany w każdej talii, ponieważ efekt jest po prostu dobry. Zalecamy przynoszenie WIĘCEJ śniegu, kiedy tylko możesz, a Snowcake to jedna z naszych ulubionych kart, kropka. Pamiętaj, że wielu wrogów ma odporność na śnieg, więc ci wrogowie powinni stanowić zagrożenie o wysokim priorytecie. Jednak nie wszyscy bossowie mają to wzmocnienie, więc zawsze warto je mieć przy sobie. To zmienia zasady gry w porównaniu z takimi grami jak Klunker i Heart Of The Storm.
Przyprawa
Spice to dobrze wspierany efekt, który pomimo tego jest trudny do osiągnięcia. Sposób działania Spice polega na tym, że cel efektu otrzymuje premię do obrażeń równą wartości Spice. Gdy zaatakują, przyprawa jest usuwana. Tymczasowe wzmocnienie obrażeń. Możesz to znaleźć na Towarzyszach, Przedmiotach, Clunkerach, Wrogach, bossach – co tylko chcesz.
Skuteczne skonfigurowanie Spice po twojej stronie planszy wymaga dużo pracy. Przyprawa używana przez wrogów jest przerażająca i należy do niej podchodzić ostrożnie. Niewiele spotkań go używa, ale te, które to robią, mogą przytłoczyć cię niedorzecznymi liczbami obrażeń. Rozważ użycie Clunkers lub Block, aby zanegować te ogromne skoki obrażeń.
Zęby
Zęby to jeden z najpowszechniejszych efektów w grze, używany przez wrogów przez cały czas – zwłaszcza po rzuceniu zaklęć Modyfikatora Dzwonu. Zęby zadają obrażenia wrogom, gdy cię atakują, równe wartości Zębów. Zęby często mają element skalujący zarówno dla ciebie, jak i twoich wrogów, więc miej to na uwadze.
Zęby same w sobie są doskonałe i działają cuda na jednostki jednorazowe, takie jak Summons, lub czołgi, które mogą przyjąć trafienie. Nie tylko to, jeśli chodzi o wyzwalacze „Po zabiciu”, Zęby liczą się jako zabójstwo. Na przykład, jeśli wróg zostanie zabity przez Zęby podczas atakowania Big Berry, Big Berry uruchomi jej leczenie obszarowe.
Zęby wrogów należy jednak traktować poważnie. Rozważ unikanie ich całkowicie, jeśli możesz, lub używanie przedmiotów do powolnego zabijania ich w miarę upływu czasu. Nie chcesz atakować bezpośrednio wroga Zębów, chyba że masz naprawdę wysoką pulę PW lub skuteczny sposób leczenia.
Na razie to wszystko, co mamy na temat Wildfrost. Koniecznie sprawdź nasze przewodniki, listy i…