Pierwsza Wielka Magia to charakterystyczna broń Lyney z Genshin Impact.
Spis treści[Hide][Show]
Pierwszy sztandar z limitowaną bronią dla Uderzenie Genshina Wersja 4.0 zawiera Aqua Simulacra i The First Great Magic. Pierwsza Wielka Magia jest charakterystyczną bronią Lyneya i działa na nim najlepiej. Jest to jednak świetny łuk, jeśli polegasz na naładowanym ataku postaci z łukiem. Jeśli nie chcesz Lyney lub potrzebujesz 5-gwiazdkowego łuku, Tighnari I Wynajmowanie odniósłby największe korzyści z Pierwszej Wielkiej Magii.
Genshin Impact: Przewodnik konstelacji Lyney | Wpływ Genshina: Jak zbudować Yelana | Genshin Impact: jak zbudować Yoimiyę
Drugorzędną statystyką łuku jest CRIT DMG, co czyni go idealnym dla postaci głównego DPS. Pamiętaj, że aby uzyskać jak najwięcej z łuku, powinieneś użyć drużyny z postaciami tego samego typu żywiołów, co posiadacz. Na szczęście jest to stosunkowo łatwe do zrobienia z Lyneyem, Tighnari i Ganyu. Pyro, Dendro i Cryo mają postacie, które zapewniają leczenie poza boiskiem, dzięki czemu możesz dłużej utrzymać swojego głównego DPS – swojego pierwszego posiadacza Wielkiej Magii – na polu. Jednak ze względu na sposób działania Umiejętności Broni nie potrzebujesz pełnego zespołu Mono-Element, aby uzyskać pełne wzmocnienie ATK.
Umiejetnosc broni
Pierwsza Wielka Magia zwiększa DMG Ładowanego Ataku o 16%. Reszta umiejętności zależy od twojej drużyny. Za każdego członka drużyny z tym samym typem żywiołu co posiadacz, posiadacz otrzyma 1 ładunek Sztuczki. Za każdego członka drużyny z innym typem żywiołu niż posiadacz, posiadacz otrzyma 1 ładunek teatralności. Każdy rodzaj stosu liczy się do 3. W tej liczbie uwzględnia się posiadacza. Ponieważ premie otrzymujesz tylko za maksymalnie 3 kumulacje, potrzebujesz tylko dwóch innych członków drużyny o tym samym typie żywiołów, co posiadacz. To pozostawia ostatnie wolne miejsce, które każdy może wypełnić.
Kumulacje sztuczek zwiększają ATK posiadacza o procent. Bez Udoskonalenia, gdy posiadacz ma 1/2/3 lub więcej ładunków Gimmick, jego ATK wzrasta o 16%/32%/48%. Kiedy posiadacz ma 1/2/3 lub więcej ładunków Teatru, jego SPD Ruchu wzrasta o 4%/7%/10%.
Udoskonalenie
Z każdym poziomem Wyrafinowania zwiększają się statystyki stosów Sztuczki i Teatru łuku. Wzmocnienie ATK stosu sztuczek zwiększa się o 4% za każdy poziom wyrafinowania. Stos Teatralny SPD Ruchu zwiększa się o 2% za każdy poziom wyrafinowania.
Statystyki broni
Podstawowy ATK | 2. statystyka – OBR.KRYT | |
Poziom 1 | 46 | 14,4% |
Poziom 20 | 122 | 25,4% |
Poziom 40 | 235 | 37,1% |
Poziom 50 | 308 | 42,9% |
Poziom 60 | 382 | 48,7% |
Poziom 70 | 457 | 54,5% |
Poziom 80 | 532 | 60,3% |
Poziom 90 | 608 | 66,2% |
Materiały Wniebowstąpienia
Wniebowstąpienie 1 – Poziomy od 1 do 40 | 5 Fragment starożytnego akordu 5 Kropla Skażonej Wody 3 Transoceaniczna perła 10 000 Morów |
Wniebowstąpienie 2 – poziomy od 41 do 50 | 5 Rozdział starożytnego akordu 18 Kropla skażonej wody 12 Transoceaniczna perła 20 000 Morów |
Wniebowstąpienie 3 – poziomy od 51 do 60 | 9 Rozdział starożytnego akordu 9 Łyżka Skażonej Wody 9 Kawałek transoceaniczny 30 000 Morów |
Wniebowstąpienie 4 – poziomy od 61 do 70 | 5 Ruch starożytnego akordu 18 Łyżka skażonej wody 14 Kawałek transoceaniczny 45 000 Morów |
Wniebowstąpienie 5 – poziomy od 71 do 80 | 9 Ruch starożytnego akordu 14 Nowonarodzone Skażone Hydro Phantasm 9 Ksenochromatyczny Kryształ 55 000 Morów |
Wniebowstąpienie 6 – poziomy od 81 do 90 | 6 Echo starożytnego akordu 27 Nowonarodzony Skażony Hydro Phantasm 18 Kryształ ksenochromatyczny 65 000 Morów |
Materiały Całkowitego Wniebowstąpienia | 5 Fragment starożytnego akordu 14 Rozdział starożytnego akordu 14 Ruch starożytnego akordu 6 Echo starożytnego akordu 23 Kropla skażonej wody 27 Łyżka skażonej wody 41 Nowonarodzony Skażony Hydro Phantasm 15 Transoceaniczna perła 23 Kawałek transoceaniczny 27 Ksenochromatyczny Kryształ 225 000 Morów |