W Tower of Fantasy gracze mogą korzystać z szerokiej gamy broni, z których każda nie tylko pozwoli im zmieniać się między określonymi rolami, takimi jak DPS lub Support w bitwie, ale także będzie miała własny styl walki. Mając to na uwadze, oto wszystko, co musisz wiedzieć o każdej broni dostępnej obecnie w Tower of Fantasy, na przykład krótki przegląd ich stylów walki, ich rzadkości, Simulacrum i nie tylko.
Wszystkie bronie i style walki w Tower of Fantasy
Jak powiedzieliśmy powyżej, w Tower of Fantasy możesz korzystać z wielu różnych stylów walki, zdobywając różne rodzaje broni, z których każdy ma optymalną rolę. Ale to nie wszystko, ponieważ każda broń, niezależnie od jej typu, będzie miała ekskluzywny wygląd, a w niektórych przypadkach własny ekskluzywny zestaw ruchów. Pomijając to, gracze mogą obecnie korzystać z łącznie 9 rodzajów broni w wersji globalnej, które można podzielić na miecz, Claymore, włócznię, podwójne ostrza, młot, pistolety, zaczarowaną kostkę, berło, Kategorie personelu i Chakram.
Poniżej możesz sprawdzić wszystkie bronie dostępne obecnie w globalnej wersji gry, a także ich Symulakrum i przegląd ich zestawu ruchów:
Broń R
- Matowa Włócznia: Standardowa włócznia w grze. Pozwala dzikim wykonywać szybkie ciosy w krótkich odstępach czasu.
- Ostrze bojowe: Standardowe podwójne miecze w grze. Pozwól graczom wykonywać szybkie ataki kompostowe i obszarowe.
- Ostrze EM: Standardowy miecz w grze, a także pierwsza broń, którą zdobędziesz. Broń zapewnia graczom dobrą mieszankę szybkości i ogólnych obrażeń.
- Kompozytowy łuk: Jedyny w grze łuk płomienia (globalny) zawiera standardowy zestaw ruchów broni. Szczególnie przydatne podczas eksploracji świata.
Broń SR
- Kostur Blizn (Symulakrum: Pieprz): Obecnie jedyna broń oparta na pociskach SR dostępna na Global. Pozwala użytkownikowi na wykorzystanie ataków pociskami (Volt). Wszystkie umiejętności broni skupiają się na skutecznym leczeniu.
- Terminator (Symulakrum: Hilda): Pozwala graczom wykorzystać Turrent do zadawania szybkich obrażeń pojedynczym celom lub wolniejszych ataków obszarowych, zdolnych do zadawania ogromnych obrażeń.
- Pummeler (Symulakrum: Ene): Duży młot, zdolny do zadawania ciężkich obrażeń od mrozu przy trafieniu w cele. jest również zdolny do wykonywania ataków obrotowych z powietrza, szybkich sekwencji uderzeń i niszczycielskich ataków obszarowych. Jego umiejętność koncentruje się na wzmacnianiu użytkownika, podczas gdy zdolność Rozładowanie pozwala graczom zadawać ogromne obrażenia obszarowe.
- Pióro Słowika (Symulakrum: Bai Ling): Jedyny w grze łuk fizyczny, posiada zestaw ruchów podobny do tego, który widzieliśmy na łuku kompozytowym.
- Piorunująca halabarda (Symulakrum: Echo): Pierwsi gracze z bronią/symulakrum otrzymają. Pozwala użytkownikowi na wykonanie serii ciosów Volt Spear.
Broń SSR
Zanim zaczniemy, ważne jest, aby zaznaczyć, że wszystkie bronie SSR są wyłączne dla Gacha. Przegląd wszystkich broni jest dokonywany w odniesieniu do ich statystyk i pasywów przy zerowych gwiazdkach.
- Rosy Edge (Symulakrum: Meryl): Pozwala jej dzikim na wykorzystanie Claymore do zadawania ogromnych obrażeń przy niższych prędkościach (w porównaniu do szybko uderzających broni), a wszystko to jednocześnie umożliwiając graczom zamrażanie przeciwników poprzez wykorzystanie jego efektu lub zadawanie ogromnych obrażeń za pomocą jego umiejętności. Świetne do łamania tarcz.
- Strzała Lodowego Wichru (Symulakrum: Tsubasa): Łuk nasączony Frostem. Zawiera ulepszoną wersję zestawu ruchów widoczną w innych łukach, a także wysoki ogólny współczynnik trafień krytycznych, dzięki czemu gracze mogą zadawać ciężkie obrażenia z bezpiecznej odległości. Łuk również świeci dzięki swojej zdolności do częstego zamrażania celów.
- Absolutnie zero (podobny: Coco Ritter): Umożliwia graczom korzystanie z laski do wykonywania kombinacji lodowych pocisków i ataków obszarowych. Broń pozwala użytkownikowi na skuteczne leczenie dzięki umiejętności Umiejętności i Wyładowania.
- Kosa Wrony (Symulakrum: Król): Pozwala graczom korzystać z Kosy do zadawania ogromnych obrażeń na krótkim i średnim dystansie, jednocześnie będąc w stanie podpalić wrogów. Unikalna jest również umiejętność Rozładowanie broni, ponieważ pozwala zadawać obrażenia obszarowe w stałych odstępach czasu, jednocześnie wysyłając wrogów w powietrze.
- Czakram mórz (Symulakrum: Shiro): Podobnie jak Rosy Edge i Scythe of the Crow, Chakram of the Seas jest unikalną bronią w scenie, która jest obecnie jedyną tego typu w grze. Broń pozwala użytkownikowi na wykonywanie ataków na średnim dystansie, z których wszystkie są w stanie zadawać ogromne obrażenia fizyczne. Jego wyjątkowe umiejętności skupiają się na osłabianiu wrogów przy jednoczesnym zadawaniu stałych obrażeń. Świetne do kontroli tłumu.
- Kostka negująca (Symulakrum: Zero): Broń skoncentrowana na wsparciu, której główne atuty polegają na zdolności do osłaniania graczy i zadawania wrogom obrażeń poza boiskiem.
- Podwójne gwiazdy EM (Symulakrum: Samir): Daje jej posiadaczowi możliwość zadawania dużych ilości obrażeń elektrycznych w krótkich odstępach czasu, podobnie jak wszystkie bronie Volt, może porażać wrogów. Ogólnie rzecz biorąc, największa siła broni polega na jej zdolności do zadawania ogromnych obrażeń poprzez jej powietrzne kombinacje, jednocześnie dając graczom możliwość wykonywania wysoce zadających obrażeń obszarowych i ataków na pojedynczy cel.
- Stopiona Tarcza V2 (Symulakrum: Huma): Broń pozwala graczom korzystać z tarczy, aby usunąć wrogów z drogi, zadając obrażenia od żywiołów, jednocześnie dając im możliwość zmiany formy broni na topór, z którego ten ostatni jest w stanie zadawać duże obrażenia na dłuższych dystansach. Obie formy broni posiadają zestaw ruchów składający się ze standardowych i przytrzymanych ataków naziemnych i powietrznych, uników oraz odmianę jej umiejętności.
- Thunderblades (Symulakrum: Wrona): Podobnie jak Strzała Lodowego Wichru, broń ta posiada ulepszony zestaw ruchów w porównaniu z innymi broniami tego samego typu. Mając to na uwadze, Thunderblades błyszczą dzięki swojej zdolności do szybkiego zadawania obrażeń z zadziwiającą prędkością, co pozwala na szybkie kombinacje. Z drugiej strony wyjątkowe umiejętności broni i zdolności Wyładowania pozwalają graczom na wykonywanie wysoce zadających obrażeń obszarowych ataków.
- Wenus (podobny: Nemezis): Dostępne tylko jako część pierwszego limitowanego banera gry ”Przebaczenie i odrodzenie”. Pozwala posiadaczowi przejąć kontrolę nad dwoma potężnymi railgunami skoncentrowanymi na zadawaniu obrażeń Volt, bronie pozwalają również twojej postaci na skuteczne leczenie, a wszystko to zadając duże obrażenia i wzmacniając swojego posiadacza.
Możesz obecnie grać Wieża Fantazji na PC, Androida i iOS.