Wygląda na to, że FromSoftware ma zwyczaj odkrywania swoich trybów online dla wielu graczy w Armored Core z każdą nową grą.
Pojawił się nowy przeciek Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconui wydaje się, że FromSoftware niewiele mogło z tym zrobić.
Jak donosi Insider Gaming, fizyczna gra została już zauważona na wolności. Nawet nie umieszczając ich na konsoli, fani przeczytali sprawę i potwierdzili to Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconu miałby sześcioosobowy tryb wieloosobowy. Potwierdzili również, że ten tryb pozwoli na trzech widzów.
Insider Gaming zauważa również, że embargo na media dot Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconu podniesie jutro, 25 lipca 2023 r., więc możemy od razu dowiedzieć się, czym są te tryby dla wielu graczy, ale FromSoftware na pewno nie doceniłoby tego, że wyciekł tak wcześnie.
Ale jeśli się nad tym zastanowić, ma sens tylko to, że FromSoftware wymyśliłoby tryb dla wielu graczy Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconu. Tryb wieloosobowy jest kluczową częścią współczesnego DNA FromSoftware. Chociaż kuszące byłoby omówienie, w jaki sposób FromSoftware używa trybu wieloosobowego w grach takich jak Dusze Demonów I Mroczne duszefaktycznie, robią to dłużej na Opancerzony rdzeń franczyzowa.
Wszystko wraca do Opancerzony rdzeń 2: Kolejna epoka na PlayStation 2 w 2001 roku. FromSoftware oferowało szerokopasmowy tryb wieloosobowy, ale ta funkcja była dostępna tylko w Japonii i została usunięta w celu jej globalnej premiery.
Wszystko to powstało z powodu dziwactwa usług online; mianowicie, że internet szerokopasmowy nie rozprzestrzenił się jeszcze na całym świecie w taki sposób, jak w Japonii. Dla PlayStation 2, Final Fantasy XI znacznie przyczyniłby się do popularyzacji gier online na konsole wśród graczy, ale został wydany w USA dopiero w 2004 roku.
Następnie za Opancerzony rdzeń 3, FromSoftware zdecydowało się dodać opcje do swoich trybów dla wielu graczy, aby można było grać w trybie dla wielu graczy na wielu konsolach PlayStation 2 za pomocą kabli połączeniowych. Alternatywnie istniały wersje trybów dla wielu graczy, w które można grać w trybie dla jednego gracza, używając botów. Ale to się zmieni w erze PS360.
Dla Opancerzony rdzeń 4, debiutujące w PlayStation Network i Xbox Live, FromSoftware oferowało różnorodne tryby deathmatchu dla siedmiu graczy. Dla Opancerzony rdzeń V, było pięć na pięć bitew drużynowych. Każdy zespół miałby Operatora, który byłby również liderem swojego zespołu, odpowiedzialnym za każdy cel.
Wygląda na to, że wieloosobowe ambicje FromSoftware dotyczące Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconu nie będzie wymagało dodania wszystkich trybów, które były obecne w poprzednich grach, ale to jest OK. Bardziej sensowne może być tworzenie określonych trybów, które lepiej pasują do podstawowej koncepcji gry dla każdej konkretnej gry.
Niezależnie od tego, co wymyślą, FromSoftware może potrzebować czegoś więcej niż opierać się na swojej reputacji, jeśli chcą, aby gry mecha były tak duże, jak ich gry Soulsborne.
Opancerzony rdzeń VI: Ognie Rubiconu ukaże się 25 sierpnia 2023 roku na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X i Series S oraz Windows na platformie Steam