W obronie Super Ziemi nie jest wymagana perfekcja!
W abstrakcyjnym sensie błędy są „wrogiem” większości twórców gier. W końcu, jeśli w tytule jest błąd lub usterka, może to doprowadzić do nieoczekiwanego zdarzenia, które może ograniczyć rozgrywkę lub wywołać frustrację wśród graczy. W tym celu „błędy psujące grę” są najgorsze ze wszystkich, ponieważ zapewniają, że gra nie może być kontynuowana, a nikt nie chce czegoś z tym uruchamiać. Jednak w przypadku tytułów takich jak Nurkowie piekielni 2i zasadniczo w każdej grze, którą Bethesda wydaje, błędy mogą być czasami frustrujące, ale też zabawne. W rzeczywistości gracze odwiedzają miejsca takie jak Reddit, próbując wyróżnić niektóre szalone błędy, które znajdą.
Przykładem może być jeden z wojowników Super Earth, który wszedł na Reddit, aby zamieścić wideo o tym, jak toczył prostą walkę na jednym ze światów gry, tylko po to, aby zostać zabitym… przez słup. Nie, naprawdę, zostali zabici przez słup, ponieważ wpadli na niego podczas nurkowania, a następnie „spazmatycznie” zginęli. Zamieścili to poniżej, a komentarze były zarówno zabawne, jak i pouczające.
Co może najbardziej zaskoczyć ludzi, to fakt, że reżyser Johan Pilestedt udał się na Reddit, aby porozmawiać o błędzie i jasno dał do zrozumienia, że nie zamierzają go naprawić, mimo że pokazuje on „brak realizmu”:
TRENDY
Plotka: GTA 6 wewnętrznie opóźnione do 2026 roku, Jason Schreier nie może potwierdzić ani zaprzeczyć (jeszcze)
Krążą gorące plotki na temat Grand Theft Auto 6 i wiele osób nie chce, żeby okazały się prawdą.
Przeczytaj więcej
„Hahah, nie. Równowaga/realizm mogą to do bani. To idealna burza niefortunnych nerwów fizycznych i obliczeń uderzeniowych. Chociaż to błąd, [I don’t know] Jeśli [it’s] „Warto to naprawić, bo jest takie zabawne”.
Jeśli się nad tym zastanowić, nie myli się. Jasne, MOGLIBY to naprawić, ale to również scenariusz, w którym jest to naprawdę losowa okoliczność, która musi zostać wykonana w określony sposób, inaczej nic się nie stanie. W tym przypadku lecisz na tę konkretną planetę, nurkujesz na biegunie, a następnie pozwalasz jej „zareagować” na ciebie w ten konkretny sposób.
Podczas gdy Arrowhead starał się udoskonalić Nurkowie piekielni 2 jak najwięcej od premiery i naprawdę ceni opinie graczy, to będzie gra, która raczej się nie „przyjmie”. Poza tym zespół ma o wiele większe problemy, gdy spojrzy się na to, jak potoczyły się sprawy od premiery w lutym. Konkretnie, gra przeszła od posiadania milionów graczy dzięki milionom zakupów, co czyni ją jedną z najlepszych premier roku, do utraty około 90% swojej bazy graczy!
Zespół próbuje je przywrócić, ale to walka. Tak więc poświęcanie czasu na naprawę tego konkretnego błędu prawdopodobnie odciągnie uwagę od bardziej koniecznych rzeczy, które muszą zostać naprawione.