Istnieje wciąż kilka konfigurowalnych cech postaci!
Stworzenie postaci jest trudnym biznesem. Centralnym filarem opowiadania historii jest postać, jest to prawdą niezależnie od tego, czy jest to postać w filmie, książce czy grze wideo. Postać to obiektyw, przez który widzisz piętrowy świat. Zespół z tyłu Notoryczny byli bardzo świadomi znaczenia tworzenia postaci, nawet w połączeniu z wyraźnym elementem dostosowywania gracza.
Jak udostępnili ludzie z Gamerant. Kate Dollarhyd, starszy projektant narracji Notoryczny omówił projektowanie wysłannika z personelem gracza. Wysłannik jest postacią gracza z Notorycznya zespół programistów zdecydował, że pomimo chęci stworzenia konfigurowalnego charakteru, niektóre aspekty musiały być z góry określone, aby najlepiej opowiedzieć historię.
Chociaż może to zabrzmieć jak zestaw ograniczeń, nie jest tak restrykcyjne, jak się wydaje. Gracze mogą wybrać kilka różnych występów dla swojej postaci. Mogą również wybrać pochodzenie swojej postaci, wychowanie, pogląd na władzę i sposób, w jaki wspięli się na szeregi w sądzie Adyr.
Pewne wybory musiały zostać wyjęte z rąk graczy, aby opowiedzieć historię. Wydaje się jednak, że przypadki te były ograniczone. Służą znaczącej funkcji, dając graczowi poczucie celu i obecności w grze. Aby dowiedzieć się więcej o szczegółach dostosowywania znaków, kliknij tutaj.
To niedawno to ogłoszono Notoryczny osiągnie 60 klatek na sekundę na Xbox. Będą też inne limity klatrowe dla graczy, którzy chcieliby skorzystać z ekranu 120 Hz. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj. Jeśli nie masz Xbox, ale nadal chcesz osiągnąć najlepsze wrażenia graficzne podczas gry Notoryczny… Nvidia ogłosiła, że gra zostanie również uruchomiona w GeForce Now Cloud Streaming. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.